czy można podać dziecku lat8
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
Stosowanie antybiotyków konsultujemy z lekarzem.
Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.
...
Napisał(a)
Cytat farmaceutki, która siedzi właśnie obok:
"Raz dziennie bym podała. Co 24 godziny. Nad dawką 2 razy dziennie bym się zastanowiła. Zależy jaką ma masę ciała. Ale ja nie jestem lekarzem. Zalecenia są 500 mg co 8-12 godzin".
Zmieniony przez - Tiger w dniu 2012-04-30 22:10:01
"Raz dziennie bym podała. Co 24 godziny. Nad dawką 2 razy dziennie bym się zastanowiła. Zależy jaką ma masę ciała. Ale ja nie jestem lekarzem. Zalecenia są 500 mg co 8-12 godzin".
Zmieniony przez - Tiger w dniu 2012-04-30 22:10:01
...
Napisał(a)
Ale nie wiadomo czy dziecko choruje, a moze trzeba inny antybiotyk zastosować, może ma tylko gorączkę.
https://www.sfd.pl/Przeczytaj_zanim_założysz_temat__REGULAMIN-t676024.html
Farmaceutka to nie lekarza.
https://www.sfd.pl/Przeczytaj_zanim_założysz_temat__REGULAMIN-t676024.html
Farmaceutka to nie lekarza.
Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.
...
Napisał(a)
Absolutnie się z Tobą zgadzam. :) On również sama stwierdziła, że lekarką nie jest, a farmaceutką, więc ta sprawa bez konsultacji lekarskiej się nie powinna obejść. Przedstawiłem tylko farmaceutyczny punkt widzenia.
A regulamin właśnie przeczytałem. Wiele się zmieniło odkąd czytałem SFD kilka lat temu. Na przyszłość będę się stosował :)
Zmieniony przez - Tiger w dniu 2012-04-30 22:29:09
A regulamin właśnie przeczytałem. Wiele się zmieniło odkąd czytałem SFD kilka lat temu. Na przyszłość będę się stosował :)
Zmieniony przez - Tiger w dniu 2012-04-30 22:29:09