Szacuny
0
Napisanych postów
1
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
47
Mam pytanie , czy w wieku 15 lat można bardziej na poważnie zacząć trenować gimnastykę sportową ?? Nie chodzi mi o jakieś zawodostwo ani o zabawę w robienien "fiflaków" [na sam dzwięk tego słowa mniei na brecht zbiera]. Chodzi mi o dojście od podstaw do bardziej zaawansowanych akrobacji :) ... Nie wiem też gdzie można w Krakowie zapisac się na takie zjęcia - szukałem w internecie ale znalazłem tylko Sokoła. Czu ktoś z Krakowa chodzi na takie zajęcia i ile jest ich w tygodniu ?? Aha no i jak jest z innymi gimnastkami kiedy dochodzi ktoś zielony ??
Szacuny
0
Napisanych postów
7
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
224
Jak najbardziej możesz zacząć ćwiczyć na poważnie ja w wieku 12 lat nauczyłem się salta w przód, oczywiście zapisałem się na akrobatykę sportową i tak trenuję od dwóch lat.
Ja jestem z Sosnowca. Napewno są jakieś nauki i kluby w niektórych szkołach są takie zajęcia wejdź na stronę Urzędu Miasta Krakowa i tam poszukaj jakichś klubów akrobatycznych.
Szacuny
0
Napisanych postów
1
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
39
Witam. Czy ktoś wie czy do uprawienia gimnstyki sa jakieś ograniczenia wiekowe? Ja mam 21lat i chciał bym zacząć sie zajmować tym sportem, ale nie wiem czy z uwagi na mów wiek bede potrafił się dostatecznie rozciagnąć do niektórych cwiczeń czy akrobacji. Dziekuje za odpowiedz. Pozdarawiem :)
Szacuny
0
Napisanych postów
7
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
224
Są, ale zawsze możesz zacząć od podstaw, nie powinieneś od razu robić salta i fiflaki, ale powoli wraz z ćwiczeniami ( rozciągnięciami, ćwiczeniami nóg brzucha i rąk) przyjdzie czas na fiflaki ale musisz codziennie ćwiczyć . Powiem Ci mostek to podstawa .
Szacuny
0
Napisanych postów
181
Na forum
19 lat
Przeczytanych tematów
1157