Panowie i Panie jestem laikiem w "tych " sprawach więc proszę o pomoc jakie są różnice w tych stylach a jakie rzeczy je łączą
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Ja trenuje BJJ o moim zdaniem to własnie walka o pozycje i kontrolowanie przeciwnika to największa przewaga BJJ. Poniwaz próba konczenia jakiejs akcji z niedogodnej pozycje to tylko niepotrzebna strata siły i taka walka przeradza sie w zwykla fizolstwo gdzie wygrywa poprostu osoba silniejsza...wiec własnie najwazaniejsze jest najpierw odpowiednie wypracowanie pozycji a dopiero pózniej mozemy pomyslec o szybkim zakonczeniu...to moje zdanie i na pewno większosc osób sie ze mna zgodzi i to własnie największa przewaga BJJ
...
Napisał(a)
Witam, to co je dzieli to fakt że w luta livre trenuje się wyłąsznie bez gi(kimona) , a w bjj zarówno w gi jak i bez, natomiast łączy je wszystko pozostałe(zakres technik, metodyka treningu itd.)
...
Napisał(a)
Właśnie z ta metodyka treningu to jest troche inaczej. BJJ skupia sie bardziej na kontroli pozycji i dopiero potem na wykonczeniu przeciwnika jakas technika. W LL nie przyklada sie az takiej roli do kontroli, tylko od razu stara sie konczyc. W oficjalnych walkach miedzy tymi stylami wygrywa jednak BJJ.
"There are times when you need patience and there are times when you must be very aggressive" Rickson Gracie
...
Napisał(a)
W Brazylii widac zadawniona rywalizację pomiędzy klubami BJJ a LL. OGROMNA większosć ludzi cwiczy jednak BJJ.
Gory upajaja.Czlowiek uzalezniony od nich jest nie do wyleczenia.Mozna pokonac alkoholizm,narkomanie,slabosc do lekow.
Fascynacji gorami nie można.
...
Napisał(a)