Szacuny
24
Napisanych postów
1792
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
17000
Podsumowując powyższe, kandydat do służby powinien posiadać:
* obywatelstwo polskie,
* nieposzlakowaną opinię, * co najmniej średnie wykształcenie (wyjątek stanowi służba w oddziałach prewencji),
* zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych.
no i właśnie - trzeba mieć nieposzlakowaną opinie , czyli ,że co? Bo kolega chce iśc na policjanta , ale nie wie właśnie jak to z tą opinią będzie... rozumiem , ze wydaje ją miejscowa policja tak? a co jeśli był już kilka razy spisany , 2 razy pod wpływem alkoholu ? na jakiej podstawie opinia jest wypisywana???
Chwila moralnego kaca - jak gówno z siebie dajesz, to do Ciebie wraca.
Szacuny
58
Napisanych postów
6529
Na forum
19 lat
Przeczytanych tematów
36902
Jeszcze raz piszę: Nie znam się na tych sprawach i nie wiem o co chodziło. Wiem jedynie, że kumpel mojego kumpla miał problemy z dostaniem się (nie wiem czy sie dostał czy nie w końcu) na miejsce "gdzieś w policji". Tyle wiem To taka ciekawostka tylko
Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti
Szacuny
0
Napisanych postów
4
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
28
myślę ze nie chodzi o mandat za picie piwa pod blokiem ani o żadne wykroczenia tylko o przestępstwo z prawomocnym wyrokiem sądu np w wieku 15 lat byś kogoś pobił i dostałbyś nadzór kuratora ...
Szacuny
2
Napisanych postów
221
Na forum
18 lat
Przeczytanych tematów
8963
nieposzlakowaną opinię, to nic innego jak zebranie informacji na temat kandydata przez policajntów z komendy danego miasta, jest to opinia zarówno sąsiadów jak i ludzi z ktorymi sie obracasz ,mogą porozmawiać np. z nauczycielem który uczyl dana osobę,a napewno już spojrzą w akta czy miał problemy z policja cyz nie
Szacuny
25
Napisanych postów
2687
Na forum
21 lat
Przeczytanych tematów
52673