[...] Nie odpuszcza, udowadnia swoje kolejnym instytucjom. Kieruje się pozarynkową motywacją, żąda satysfakcji - odpowiada profesor Marody. - A oszukanemu konsumentowi chodzi o zwrot kosztów. I potrafi odpuścić, jeśli go to "kosztuje" zbyt dużo czasu, energii. 24 maja: Plus karze klientów Idę jeszcze do drugiej instytucji (czy to już [...]
To nie kwestia zapisu w regulaminie sklepu, taki jest wymóg prawny. Kupując w każdym sklepie internetowym ma się prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni bez podania przyczyny i żądać zwrotu pieniędzy nie tylko za towar, ale i za przesyłkę. Oczywiście towar odsyła się na swój koszt, ale należy się konsumentowi zwrot kosztów wysyłki które poniósł za [...]
Kupiles w polskim sklepie interentowym i masz prawo odeslac towar i dostac zwrot pieniedzy. Tym bardziej, ze masz watpliwosci, co do jakosci. Niezaleznie od tego, czy sprzedawca cie wprowadzil w blad swiadomie, czy nie. To taka nauczka, sa pewne ceny, ktorych sie nie da obnizyc - szukasz taniochy to dostajesz tanioche. Obstawiam przy tym, ze [...]