Witam mam konkretne pytanko!!Rok temu doszlo u mnie do zerwania wiązadła krzyżowego przedniego!!Obecnie jestem po atroskopi i w maju tego roku czeka mnie reknstrukcja tego wiązadła!!Czy taka kontuzja i w następstwie operacja jest podstawą na zmiane kategori wojskowej z A na D??dzieki wszytskim z gory!!
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
Nie jestem lekarzem komisji wojskowej
ale nie dalbym ci A, pozatym okarze sie po rekonstrukcji wiazadla czy bedziesz w 100% sprawny.
Enzo

Enzo
Enzo
...
Napisał(a)
Spytaj w Poradach Medycznych, ale najprawdopodobniej zostanie ci zmieniona kategoria...
Pozdrawiam - Leniwy SiWy
doradca: Trening
"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."
Pozdrawiam - Leniwy SiWy
doradca: Trening
FITNESS ACADEMY King Square Kraków
...
Napisał(a)
Na 99% Cie nie wezma tylko na komisje wez wszystkie papiery zwiazane z leczeniem i narzekaj na straszne problemy z chodzeniem, bole kolan itd.
Pozdrawiam,
Mawashi
**Moderator Działu Trening**
I tak jak u Michaila
: "KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM"
Pozdrawiam,
Mawashi
I tak jak u Michaila

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"
...
Napisał(a)
jak bedą chciali to wezma nawet kolesia na wózku...jak ja byłem koles przyszedł o kulach noga w gispie cos tam naderwane, spytali kiedy to sciagaja koels mowi ze za miesiac i dostał bilet za miesiac bedzie szedł...pchii...zalezy od szczescia bo to s****iele sa...
...
Napisał(a)
Zerwane wiezadla krzyzowe dyskwalifikuja w 90% pacjenta w wykonywaniu intensywnych treningow nog. Wniosek z tego ze nie bedzie biegal, skakal itp. w najgorszym wypadku wezma Cie na kuchnie albo na zastepcza. Ale ja bym sie nie rozpedzal, no i prawda ze zalezy na kogo trafisz.
Pozdrawiam,